SRD JaD a překladu DnD 5e
  • DnD 5e

    • Příručka hráče
    • Průvodce pána jeskyně
    • Bestiář
    • Xanatharův průvodce vším
    • Volův průvodce netvory
  • Jeskyne a draci

    • Základní kniha
    • Doplňky
  • Abecední
  • Moci
  • Magických škol
  • Grimoar povolání
  • Alchymista
  • Barbar
  • Bard
  • Bojovník
  • Čaroděj
  • Černokněžník
  • Druid
  • Hraničář
  • Klerik
  • Kouzelník
  • Lovec netvorů
  • Mnich
  • Paladin
  • Tulák
  • Fate
  • Apokalyptickej svět
  • DrDII
  • Shadowrun 6e
d20.cz
  • DnD 5e

    • Příručka hráče
    • Průvodce pána jeskyně
    • Bestiář
    • Xanatharův průvodce vším
    • Volův průvodce netvory
  • Jeskyne a draci

    • Základní kniha
    • Doplňky
  • Abecední
  • Moci
  • Magických škol
  • Grimoar povolání
  • Alchymista
  • Barbar
  • Bard
  • Bojovník
  • Čaroděj
  • Černokněžník
  • Druid
  • Hraničář
  • Klerik
  • Kouzelník
  • Lovec netvorů
  • Mnich
  • Paladin
  • Tulák
  • Fate
  • Apokalyptickej svět
  • DrDII
  • Shadowrun 6e
d20.cz
  • Bestiář

    • Úvod
    • Abolet
    • Andělé
    • Ankheg
    • Árakokra
    • Azer
    • Bazilišek
    • Behir
    • Blekotající tlamáč
    • Bludička
    • Bulta
    • Chiméra
    • Chrlič
    • Chuul
    • Ďáblové
    • Démoni
    • Diblík
    • Dinosauři
    • Divous
    • Dračí želva
    • Draci
    • Drak, stínový
    • Drakostěj
    • Dravouk
    • Dryáda
    • Duch
    • Duergar
    • Dvojník
    • Elementálové
    • Elfové: drowové
    • Empyrean
    • Ent
    • Etin
    • Fext
    • Flamp
    • Fomorian
    • Galeb dur
    • Géniové
    • Ghúlové
    • Githové
    • Gnolové
    • Gnóm, hlubinný (permoník)
    • Goblini
    • Gobři
    • Golemové
    • Gorgon
    • Grel
    • Gryf
    • Gryk
    • Hákovec
    • Harpyje
    • Hipogryf
    • Homunkulus
    • Houby
    • Hrotoun
    • Hydra
    • Jednorožec
    • Ještěrci
    • Ježibaby
    • Kambion
    • Kenku
    • Kentaur
    • Klamopard
    • Klepetnatec
    • Koboldi
    • Kokatrice
    • Kostěj
    • Kostlivci
    • Kovatl
    • Kraken
    • Krápnitec
    • Kuo-toové
    • Kyklop
    • Lamie
    • Lítice
    • Lykantropové
    • Magmar
    • Mantikora
    • Medúza
    • Mefiti
    • Mimik
    • Minotaurus
    • Modroni
    • Mořan
    • Morian
    • Mozkožrout
    • Mrchodravec
    • Mstitel
    • Mumie
    • Mykonidi
    • Nágy
    • Neviditelný stopař
    • Noční můra
    • Noh
    • Notik
    • Obři
    • Obrněný děs
    • Ohnivá lebka
    • Ón
    • Orkové
    • Otyugh
    • Oživlé předměty
    • Pavoučnatec
    • Pegas
    • Pekelný ohař
    • Peryton
    • Pláštník
    • Plazivý pařát
    • Poletucha
    • Polodrak
    • Polokostěj
    • Přízrak
    • Pseudodrak
    • Purpurový červ
    • Quagot
    • Rakšáza
    • Remorázové
    • Ropušák
    • Rozumhlt
    • Rytíř smrti
    • Rzivý netvor
    • Sahuagini
    • Šakalodlak
    • Salamandři
    • Satyr
    • Sfingy
    • Skuruti
    • Sládi
    • Slizy
    • Sněti
    • Sovodvěd
    • Spektra
    • Stín
    • Štítový strážce
    • Strašák
    • Striga
    • Sukuba nebo inkubus
    • Tarask
    • Temnoplášť
    • Thri-kreen
    • Tlející valivec
    • Troglodyt
    • Troll
    • Upíři
    • Vílí dráček
    • Vodní div
    • Vyverna
    • Xorn
    • Yettiové
    • Yuan-tiové
    • Yugoloti
    • Zlobři
    • Zombie
    • Zřící
    • Dodatek A: Různí tvorové
    • Dodatek B: Cizí postavy
    • Dodatek C: Nestvůry podle nebezpečnosti
  • O SRD

    • Návod na editaci
    • Přidání knihy

Morian

Moriané pobývají v pobřežních vodách, živí se rybáři, mořany a nepohrdnou ani žádným jiným jedlým tvorem, který jim zkříží cestu. Tyto divoké nestvůry unáší a požírají neopatrnou kořist. Utopená těla si odnáší zpět do svých podmořských slují, kde se jimi krmí.

Přeměnění mořané. Kdysi dávno jeden mořanský kmen našel na dně moře sošku Demogorgona. Nevěděl, o co jde a donesl artefakt králi. Každý, kdo se sošky dotkl, zešílel, včetně krále, který nařídil, aby byl vykonán obětní rituál k otevření brány do Propasti. Oceán se zbarvil červeně krví zabitých mořanů, ale rituál fungoval a král vedl přeživší skrz podmořskou bránu do Demogorgonovy vrstvy v Propasti. Mořané tam setrvali po generace a bojovali o své životy, než je Propast zcela pokřivila. Změnila je v mohutné, zlé obludy. Tak se zrodili první moriané.

Pobřežní násilníci. Kdykoliv se naskytne příležitost, Démonický kníže pošle moriany zpět do Materiální sféry, aby způsobovali spoušť v oceánech. Moriané jsou násilníci a útočí na všechny menší a slabší tvory než jsou oni sami.

Moriané bydlí v podmořských jeskyních plných pokladů a trofejí, které sebrali svým obětem a z potopených lodí. Chaluhovými šňůrami svazují hnijící mrtvoly nepřátel a utopených námořníků a vyznačují jimi hranice svého teritoria.

Morian
Velká obluda, chaotické zlo
Obranné číslo 13 (přirozená zbroj)
Životy 45 (6k10 + 12)
Rychlost 2 sáhy, plavání 8 sáhů
  • SIL18 (+4)
  • OBR10 (+0)
  • ODL15 (+2)
  • INT8 (-1)
  • MDR10 (+0)
  • CHA9 (-1)
Smysly vidění ve tmě 12 sáhů, pasivní Vnímání 10
Jazyky akvanština, démonština
Nebezpečnost 2 (450 ZK)

Obojživelník. Morian může dýchat vzduch a vodu.

Akce

Vícenásobný útok. Morian zaútočí dvakrát: jednou kousnutím a jednou drápy nebo harpunou.

Kousnutí. Útok na blízko zbraní: +6 k zásahu, dosah 1 sáh, jeden cíl. Zásah: Bodné zranění 8 (1k8 + 4).

Drápy. Útok na blízko zbraní: +6 k zásahu, dosah 1 sáh, jeden cíl. Zásah: Sečné zranění 9 (2k4 + 4).

Harpuna. Útok na blízko nebo na dálku zbraní: +6 k zásahu, dosah 1 sáh nebo dostřel 4/12 sáhů, jeden cíl. Zásah: Bodné zranění 11 (2k6 + 4). Je-li cíl Obrovský či menší tvor, musí uspět v ověření Síly v konfliktu proti morianovi, jinak je přitažen až 4 sáhy k morianovi.

Prev
Mořan
Next
Mozkožrout