SRD JaD a překladu DnD 5e
  • DnD 5e

    • Příručka hráče
    • Průvodce pána jeskyně
    • Bestiář
    • Xanatharův průvodce vším
    • Volův průvodce netvory
  • Jeskyne a draci

    • Základní kniha
    • Doplňky
  • Abecední
  • Moci
  • Magických škol
  • Grimoar povolání
  • Alchymista
  • Barbar
  • Bard
  • Bojovník
  • Čaroděj
  • Černokněžník
  • Druid
  • Hraničář
  • Klerik
  • Kouzelník
  • Lovec netvorů
  • Mnich
  • Paladin
  • Tulák
  • Fate
  • Apokalyptickej svět
  • DrDII
  • Shadowrun 6e
d20.cz
  • DnD 5e

    • Příručka hráče
    • Průvodce pána jeskyně
    • Bestiář
    • Xanatharův průvodce vším
    • Volův průvodce netvory
  • Jeskyne a draci

    • Základní kniha
    • Doplňky
  • Abecední
  • Moci
  • Magických škol
  • Grimoar povolání
  • Alchymista
  • Barbar
  • Bard
  • Bojovník
  • Čaroděj
  • Černokněžník
  • Druid
  • Hraničář
  • Klerik
  • Kouzelník
  • Lovec netvorů
  • Mnich
  • Paladin
  • Tulák
  • Fate
  • Apokalyptickej svět
  • DrDII
  • Shadowrun 6e
d20.cz
  • Bestiář

    • Úvod
    • Abolet
    • Andělé
    • Ankheg
    • Árakokra
    • Azer
    • Bazilišek
    • Behir
    • Blekotající tlamáč
    • Bludička
    • Bulta
    • Chiméra
    • Chrlič
    • Chuul
    • Ďáblové
    • Démoni
    • Diblík
    • Dinosauři
    • Divous
    • Dračí želva
    • Draci
    • Drak, stínový
    • Drakostěj
    • Dravouk
    • Dryáda
    • Duch
    • Duergar
    • Dvojník
    • Elementálové
    • Elfové: drowové
    • Empyrean
    • Ent
    • Etin
    • Fext
    • Flamp
    • Fomorian
    • Galeb dur
    • Géniové
    • Ghúlové
    • Githové
    • Gnolové
    • Gnóm, hlubinný (permoník)
    • Goblini
    • Gobři
    • Golemové
    • Gorgon
    • Grel
    • Gryf
    • Gryk
    • Hákovec
    • Harpyje
    • Hipogryf
    • Homunkulus
    • Houby
    • Hrotoun
    • Hydra
    • Jednorožec
    • Ještěrci
    • Ježibaby
    • Kambion
    • Kenku
    • Kentaur
    • Klamopard
    • Klepetnatec
    • Koboldi
    • Kokatrice
    • Kostěj
    • Kostlivci
    • Kovatl
    • Kraken
    • Krápnitec
    • Kuo-toové
    • Kyklop
    • Lamie
    • Lítice
    • Lykantropové
    • Magmar
    • Mantikora
    • Medúza
    • Mefiti
    • Mimik
    • Minotaurus
    • Modroni
    • Mořan
    • Morian
    • Mozkožrout
    • Mrchodravec
    • Mstitel
    • Mumie
    • Mykonidi
    • Nágy
    • Neviditelný stopař
    • Noční můra
    • Noh
    • Notik
    • Obři
    • Obrněný děs
    • Ohnivá lebka
    • Ón
    • Orkové
    • Otyugh
    • Oživlé předměty
    • Pavoučnatec
    • Pegas
    • Pekelný ohař
    • Peryton
    • Pláštník
    • Plazivý pařát
    • Poletucha
    • Polodrak
    • Polokostěj
    • Přízrak
    • Pseudodrak
    • Purpurový červ
    • Quagot
    • Rakšáza
    • Remorázové
    • Ropušák
    • Rozumhlt
    • Rytíř smrti
    • Rzivý netvor
    • Sahuagini
    • Šakalodlak
    • Salamandři
    • Satyr
    • Sfingy
    • Skuruti
    • Sládi
    • Slizy
    • Sněti
    • Sovodvěd
    • Spektra
    • Stín
    • Štítový strážce
    • Strašák
    • Striga
    • Sukuba nebo inkubus
    • Tarask
    • Temnoplášť
    • Thri-kreen
    • Tlející valivec
    • Troglodyt
    • Troll
    • Upíři
    • Vílí dráček
    • Vodní div
    • Vyverna
    • Xorn
    • Yettiové
    • Yuan-tiové
    • Yugoloti
    • Zlobři
    • Zombie
    • Zřící
    • Dodatek A: Různí tvorové
    • Dodatek B: Cizí postavy
    • Dodatek C: Nestvůry podle nebezpečnosti
  • O SRD

    • Návod na editaci
    • Přidání knihy

Obrněný děs

Tento výtvor vykazuje inteligenci, schopnost uvažovat a přizpůsobovat svou taktiku a neochvějnou oddanost svému tvůrci, která přetrvává dokonce i po tvůrcově smrti. Obrněný děs připomíná oživlou prázdnou plátovou zbroj a slouží bez ambicí či emocí.

Magický účel. I když tvorba obrněného děsu spotřebuje více magických zdrojů než tvorba nižší oživlé zbroje, obrněný děs vyžaduje méně řízení a údržby při plnění svých stanovených úkolů. Obrněný děs se řídí rozkazy naprosto spolehlivě a je dostatečně inteligentní, aby chápal rozdíl mezi záměrem a přesným zněním rozkazu. Na rozdíl od mnoha jiných výtvorů se snaží plnit to první než se otrocky řídit tím druhým.

Chytrá taktika. Obrněný děs bojuje chytře jako zkušený válečník. Létá ve vzduchu a útočí nejprve na slabší postavy a sesilatele kouzel. Avšak obrněnému děsu schází pochopení pro změnu prostředí, opevnění nebo ostatní aktivní prostředky pro zvýšení své obranné pozice.

Povaha výtvoru. Obrněný děs nepotřebuje dýchat, jíst, pít ani spát.

Obrněný děs
Střední výtvor, neutrální
Obranné číslo 20 (plátová zbroj, štít)
Životy 60 (8k8 + 24)
Rychlost 6 sáhů, létání 6 sáhů
  • SIL18 (+4)
  • OBR13 (+1)
  • ODL16 (+3)
  • INT10 (+0)
  • MDR10 (+0)
  • CHA10 (+0)
Dovednosti Vnímání +4
Odolání vůči zraněním bodná, drtivá a sečná z nemagických útoků, kromě adamantinových zbraní
Imunity vůči zraněním jedová, nekrotická, silová
Imunity vůči stavům hluchý, ochromený, otrávený, paralyzovaný, slepý, vystrašený, zkamenělý, zmámený
Smysly mimozrakové vnímání 12 sáhů (mimo tento okruh je slepý), pasivní Vnímání 14
Jazyky rozumí jazykům svého tvůrce, ale neumí mluvit
Nebezpečnost 4 (1 100 ZK)

Magické odolání. Obrněný děs má výhodu k záchranným hodům proti kouzlům a ostatním magickým účinkům.

Imunita vůči kouzlům. Obrněný děs je imunní vůči třem kouzlům, jež zvolil jeho tvůrce. Typické imunity zahrnují blesk, ohnivou kouli a rozpal kov.

Akce

Vícenásobný útok. Obrněný děs zaútočí dvakrát dlouhým mečem.

Dlouhý meč. Útok na blízko zbraní: +6 k zásahu, dosah 1 sáh, jeden cíl. Zásah: Sečné zranění 8 (1k8 + 4), nebo sečné zranění 9 (1k10 + 4), pokud se použije dvěma rukama.

Prev
Obři
Next
Ohnivá lebka