SRD JaD a překladu DnD 5e
  • DnD 5e

    • Příručka hráče
    • Průvodce pána jeskyně
    • Bestiář
    • Xanatharův průvodce vším
    • Volův průvodce netvory
  • Jeskyne a draci

    • Základní kniha
    • Doplňky
  • Abecední
  • Moci
  • Magických škol
  • Grimoar povolání
  • Alchymista
  • Barbar
  • Bard
  • Bojovník
  • Čaroděj
  • Černokněžník
  • Druid
  • Hraničář
  • Klerik
  • Kouzelník
  • Lovec netvorů
  • Mnich
  • Paladin
  • Tulák
  • Fate
  • Apokalyptickej svět
  • DrDII
  • Shadowrun 6e
d20.cz
  • DnD 5e

    • Příručka hráče
    • Průvodce pána jeskyně
    • Bestiář
    • Xanatharův průvodce vším
    • Volův průvodce netvory
  • Jeskyne a draci

    • Základní kniha
    • Doplňky
  • Abecední
  • Moci
  • Magických škol
  • Grimoar povolání
  • Alchymista
  • Barbar
  • Bard
  • Bojovník
  • Čaroděj
  • Černokněžník
  • Druid
  • Hraničář
  • Klerik
  • Kouzelník
  • Lovec netvorů
  • Mnich
  • Paladin
  • Tulák
  • Fate
  • Apokalyptickej svět
  • DrDII
  • Shadowrun 6e
d20.cz
  • Bestiář

    • Úvod
    • Abolet
    • Andělé
    • Ankheg
    • Árakokra
    • Azer
    • Bazilišek
    • Behir
    • Blekotající tlamáč
    • Bludička
    • Bulta
    • Chiméra
    • Chrlič
    • Chuul
    • Ďáblové
    • Démoni
    • Diblík
    • Dinosauři
    • Divous
    • Dračí želva
    • Draci
    • Drak, stínový
    • Drakostěj
    • Dravouk
    • Dryáda
    • Duch
    • Duergar
    • Dvojník
    • Elementálové
    • Elfové: drowové
    • Empyrean
    • Ent
    • Etin
    • Fext
    • Flamp
    • Fomorian
    • Galeb dur
    • Géniové
    • Ghúlové
    • Githové
    • Gnolové
    • Gnóm, hlubinný (permoník)
    • Goblini
    • Gobři
    • Golemové
    • Gorgon
    • Grel
    • Gryf
    • Gryk
    • Hákovec
    • Harpyje
    • Hipogryf
    • Homunkulus
    • Houby
    • Hrotoun
    • Hydra
    • Jednorožec
    • Ještěrci
    • Ježibaby
    • Kambion
    • Kenku
    • Kentaur
    • Klamopard
    • Klepetnatec
    • Koboldi
    • Kokatrice
    • Kostěj
    • Kostlivci
    • Kovatl
    • Kraken
    • Krápnitec
    • Kuo-toové
    • Kyklop
    • Lamie
    • Lítice
    • Lykantropové
    • Magmar
    • Mantikora
    • Medúza
    • Mefiti
    • Mimik
    • Minotaurus
    • Modroni
    • Mořan
    • Morian
    • Mozkožrout
    • Mrchodravec
    • Mstitel
    • Mumie
    • Mykonidi
    • Nágy
    • Neviditelný stopař
    • Noční můra
    • Noh
    • Notik
    • Obři
    • Obrněný děs
    • Ohnivá lebka
    • Ón
    • Orkové
    • Otyugh
    • Oživlé předměty
    • Pavoučnatec
    • Pegas
    • Pekelný ohař
    • Peryton
    • Pláštník
    • Plazivý pařát
    • Poletucha
    • Polodrak
    • Polokostěj
    • Přízrak
    • Pseudodrak
    • Purpurový červ
    • Quagot
    • Rakšáza
    • Remorázové
    • Ropušák
    • Rozumhlt
    • Rytíř smrti
    • Rzivý netvor
    • Sahuagini
    • Šakalodlak
    • Salamandři
    • Satyr
    • Sfingy
    • Skuruti
    • Sládi
    • Slizy
    • Sněti
    • Sovodvěd
    • Spektra
    • Stín
    • Štítový strážce
    • Strašák
    • Striga
    • Sukuba nebo inkubus
    • Tarask
    • Temnoplášť
    • Thri-kreen
    • Tlející valivec
    • Troglodyt
    • Troll
    • Upíři
    • Vílí dráček
    • Vodní div
    • Vyverna
    • Xorn
    • Yettiové
    • Yuan-tiové
    • Yugoloti
    • Zlobři
    • Zombie
    • Zřící
    • Dodatek A: Různí tvorové
    • Dodatek B: Cizí postavy
    • Dodatek C: Nestvůry podle nebezpečnosti
  • O SRD

    • Návod na editaci
    • Přidání knihy

Magmar

Rozšklebený, zlomyslný magmar připomíná podsaditého humanoida vyřezaného z černé lávové skořápky. Dokonce i když zrovna neplane a nesálá horko jako táborák, z jeho pórovité kůže tryskají malé proudy ohně.

Přivolaní žháři. Magmaři jsou ohnivé elementální duše spoutané do fyzické podoby pomocí magie a v Materiální sféře se vyskytují, jen když je někdo přivolá. V hořlavých předmětech vidí palivo pro velký požár a jen magická kontrola jejich přivolávačů jim zamezuje v tom, aby zapálili vše, čeho se dotknou. Díky svému sklonu k požáru a zmatku jsou ideální pro šíření chaosu a destrukce. Horda magmarů přivolaná uvnitř hradu ho může během pár minut přeměnit v hořící skořápku.

Ohnivá zkáza. Ačkoliv je magmarův oheň silný, jeho tvrdá lávová skořápka zabraňuje, aby okamžitě zapálil vše, s čím přijde o styku. Avšak magmarové jsou rozmarní a nepředvídatelní jako oheň v nich. Navíc jako prostí elementální tvorové nedbají na zranění, která tvorům Materiální sféry způsobuje jejich rodný živel.

Pokud má magmar během služby svému pánovi možnost, vyhledává oblasti s velkým žárem, jako jsou lesní požáry nebo bublající láva aktivní sopky. Jindy magmar neodolatelně tryská oheň ze svých konečků prstů a vychutnává si zapalování předmětů.

Magmar
Malý elementál, chaoticky neutrální
Obranné číslo 14 (přirozená zbroj)
Životy 9 (2k6 + 2)
Rychlost 6 sáhů
  • SIL7 (-2)
  • OBR15 (+2)
  • ODL12 (+1)
  • INT8 (-1)
  • MDR11 (+0)
  • CHA10 (+0)
Odolání vůči zraněním bodná, drtivá a sečná z nemagických útoků
Imunity vůči zraněním ohnivá
Smysly vidění ve tmě 12 sáhů, pasivní Vnímání 10
Jazyky ignanština
Nebezpečnost 1/2 (100 ZK)

Smrtící výbuch. Když magmar zemře, vybuchne ohněm a lávou. Každý tvor do 2 sáhů od něj si musí hodit záchranný hod na Obratnost se SO 11. Když tvor neuspěje, utrpí ohnivé zranění 7 (2k6), nebo poloviční zranění při úspěšném záchranném hodu. Zápalné předměty v oblasti, které nikdo nedrží ani nenese, vzplanou.

Zápalné svícení. Magmar může vzplanout nebo uhasit své plameny jako bonusovou akci. Když magmar hoří, osvítí jasným světlem okruh o poloměru 2 sáhy a slabým světlem další 2 sáhy.

Akce

Dotyk. Útok na blízko zbraní: +4 k zásahu, dosah 1 sáh, jeden cíl. Zásah: Ohnivé zranění 10 (2k6 + 3). Je-li cílem tvor nebo hořlavý předmět, tak vzplane. Dokud někdo neprovede akci k uhašení ohně, cíl utrpí ohnivé zranění 3 (1k6) na konci každého svého tahu.

Prev
Lykantropové
Next
Mantikora