SRD JaD a překladu DnD 5e
  • DnD 5e

    • Příručka hráče
    • Průvodce pána jeskyně
    • Bestiář
    • Xanatharův průvodce vším
    • Volův průvodce netvory
  • Jeskyne a draci

    • Základní kniha
    • Doplňky
  • Abecední
  • Moci
  • Magických škol
  • Grimoar povolání
  • Alchymista
  • Barbar
  • Bard
  • Bojovník
  • Čaroděj
  • Černokněžník
  • Druid
  • Hraničář
  • Klerik
  • Kouzelník
  • Lovec netvorů
  • Mnich
  • Paladin
  • Tulák
  • Fate
  • Apokalyptickej svět
  • DrDII
  • Shadowrun 6e
d20.cz
  • DnD 5e

    • Příručka hráče
    • Průvodce pána jeskyně
    • Bestiář
    • Xanatharův průvodce vším
    • Volův průvodce netvory
  • Jeskyne a draci

    • Základní kniha
    • Doplňky
  • Abecední
  • Moci
  • Magických škol
  • Grimoar povolání
  • Alchymista
  • Barbar
  • Bard
  • Bojovník
  • Čaroděj
  • Černokněžník
  • Druid
  • Hraničář
  • Klerik
  • Kouzelník
  • Lovec netvorů
  • Mnich
  • Paladin
  • Tulák
  • Fate
  • Apokalyptickej svět
  • DrDII
  • Shadowrun 6e
d20.cz
  • Bestiář

    • Úvod
    • Abolet
    • Andělé
    • Ankheg
    • Árakokra
    • Azer
    • Bazilišek
    • Behir
    • Blekotající tlamáč
    • Bludička
    • Bulta
    • Chiméra
    • Chrlič
    • Chuul
    • Ďáblové
    • Démoni
    • Diblík
    • Dinosauři
    • Divous
    • Dračí želva
    • Draci
    • Drak, stínový
    • Drakostěj
    • Dravouk
    • Dryáda
    • Duch
    • Duergar
    • Dvojník
    • Elementálové
    • Elfové: drowové
    • Empyrean
    • Ent
    • Etin
    • Fext
    • Flamp
    • Fomorian
    • Galeb dur
    • Géniové
    • Ghúlové
    • Githové
    • Gnolové
    • Gnóm, hlubinný (permoník)
    • Goblini
    • Gobři
    • Golemové
    • Gorgon
    • Grel
    • Gryf
    • Gryk
    • Hákovec
    • Harpyje
    • Hipogryf
    • Homunkulus
    • Houby
    • Hrotoun
    • Hydra
    • Jednorožec
    • Ještěrci
    • Ježibaby
    • Kambion
    • Kenku
    • Kentaur
    • Klamopard
    • Klepetnatec
    • Koboldi
    • Kokatrice
    • Kostěj
    • Kostlivci
    • Kovatl
    • Kraken
    • Krápnitec
    • Kuo-toové
    • Kyklop
    • Lamie
    • Lítice
    • Lykantropové
    • Magmar
    • Mantikora
    • Medúza
    • Mefiti
    • Mimik
    • Minotaurus
    • Modroni
    • Mořan
    • Morian
    • Mozkožrout
    • Mrchodravec
    • Mstitel
    • Mumie
    • Mykonidi
    • Nágy
    • Neviditelný stopař
    • Noční můra
    • Noh
    • Notik
    • Obři
    • Obrněný děs
    • Ohnivá lebka
    • Ón
    • Orkové
    • Otyugh
    • Oživlé předměty
    • Pavoučnatec
    • Pegas
    • Pekelný ohař
    • Peryton
    • Pláštník
    • Plazivý pařát
    • Poletucha
    • Polodrak
    • Polokostěj
    • Přízrak
    • Pseudodrak
    • Purpurový červ
    • Quagot
    • Rakšáza
    • Remorázové
    • Ropušák
    • Rozumhlt
    • Rytíř smrti
    • Rzivý netvor
    • Sahuagini
    • Šakalodlak
    • Salamandři
    • Satyr
    • Sfingy
    • Skuruti
    • Sládi
    • Slizy
    • Sněti
    • Sovodvěd
    • Spektra
    • Stín
    • Štítový strážce
    • Strašák
    • Striga
    • Sukuba nebo inkubus
    • Tarask
    • Temnoplášť
    • Thri-kreen
    • Tlející valivec
    • Troglodyt
    • Troll
    • Upíři
    • Vílí dráček
    • Vodní div
    • Vyverna
    • Xorn
    • Yettiové
    • Yuan-tiové
    • Yugoloti
    • Zlobři
    • Zombie
    • Zřící
    • Dodatek A: Různí tvorové
    • Dodatek B: Cizí postavy
    • Dodatek C: Nestvůry podle nebezpečnosti
  • O SRD

    • Návod na editaci
    • Přidání knihy

Remorázové

Zpod sněhu a ledu vyrazí remoráz v oblaku páry a jeho tělo pulzuje vnitřním ohněm. Ze zátylku tohoto tvora se vzdouvají dvě křídlovité ploutve a jeho široká tlama přetéká ježatými zuby.

Arktičtí predátoři. Remorázové žijí v arktickém podnebí, loví losy, lední medvědy a ostatní tvory, kteří s nimi sdílí teritorium. Nesnáší teplé počasí. Navykli si na zimu generováním výhňovitého horka ve svých tělech. Když remoráz loví, zahrabe se hluboko pod sníh a led a číhá na slabé otřesy od tvora, který se pohybuje nad ním. Zatímco je schovaný pod ledem a sněhem, může snížit teplotu svého těla, aby nerozpustilo jeho úkryt.

Mladí remorázové. Mraziví obři lovci hledají v ledových pustinách remorázova hnízda a vejce. Obři si cení mladých remorázů, kteří se dají cvičit od vylíhnutí, aby plnili rozkazy a strážili obří ledové citadely. Na rozdíl od dospělých remorázů, kteří své oběti polykají v celku, mladí své oběti hryžou.

Mladý remoráz
Velká obluda, bez přesvědčení
Obranné číslo 14 (přirozená zbroj)
Životy 93 (11k10 + 33)
Rychlost 6 sáhů, hrabání 4 sáhy
  • SIL18 (+4)
  • OBR13 (+1)
  • ODL17 (+3)
  • INT3 (-4)
  • MDR10 (+0)
  • CHA4 (-3)
Imunity vůči zraněním chladná, ohnivá
Smysly vidění ve tmě 12 sáhů, citlivost na otřesy 12 sáhů, pasivní Vnímání 10
Jazyky —
Nebezpečnost 5 (1 800 ZK)

Žhavé tělo. Tvor, který se dotkne remoráze nebo ho zasáhne útokem na blízko ze vzdálenosti do 1 sáhu, utrpí ohnivé zranění 7 (2k6).

Akce

Kousnutí. Útok na blízko zbraní: +6 k zásahu, dosah 1 sáh, jeden cíl. Zásah: Bodné zranění 20 (3k10 + 4) plus ohnivé zranění 7 (2k6).

Remoráz
Obrovská obluda, bez přesvědčení
Obranné číslo 17 (přirozená zbroj)
Životy 195 (17k12 + 85)
Rychlost 6 sáhů, hrabání 4 sáhy
  • SIL24 (+7)
  • OBR13 (+1)
  • ODL21 (+5)
  • INT4 (-3)
  • MDR10 (+0)
  • CHA5 (-3)
Imunity vůči zraněním chladná, ohnivá
Smysly vidění ve tmě 12 sáhů, citlivost na otřesy 12 sáhů, pasivní Vnímání 10
Jazyky —
Nebezpečnost 11 (7 200 ZK)

Žhavé tělo. Tvor, který se dotkne remoráze nebo ho zasáhne útokem na blízko ze vzdálenosti do 1 sáhu, utrpí ohnivé zranění 10 (3k6).

Akce

Kousnutí. Útok na blízko zbraní: +11 k zásahu, dosah 2 sáhy, jeden cíl. Zásah: Bodné zranění 40 (6k10 + 7) plus ohnivé zranění 10 (3k6). Je-li cílem tvor, je uchvácený (SO úniku je 17). Dokud toto uchvácení neskončí, cíl je zadržený a remoráz nemůže kousnout jiný cíl.

Spolknutí. Remoráz zaútočí jednou kousnutím proti Střednímu či menšímu tvorovi, kterého uchvacuje. Pokud útok zasáhne, daný tvor utrpí zranění z kousnutí a je spolknut a uchvácení skončí. Zatímco je tvor spolknutý, je slepý a zadržený, má úplný kryt proti útokům a ostatním účinkům vně remoráze a na začátku každého remorázova tahu utrpí kyselinové zranění 21 (6k6).

Utrpí-li remoráz zranění 30 či více v jediném tahu od spolknutého tvora, musí uspět v záchranném hodu na Odolnost se SO 15 na konci daného tahu, jinak vyzvrací všechny spolknuté tvory a ti dopadnou do lehu na místo do 2 sáhů od remoráze. Pokud remoráz zemře, spolknutý tvor jím přestane být zadržený a může uniknout z mrtvoly použitím 3 sáhů pohybu, přičemž remoráze opustí v leže.

Prev
Rakšáza
Next
Ropušák